INSPIRUJĄCE, SPOTKANIE
Z MISTRZAMI SŁOWA I WYSTĄPIEŃ PUBLICZNYCH
O WADZE KOMUNIKACJI W ŻYCIU I BIZNESIE. MOCY SŁÓW (I NIE TYLKO), OD KTÓRYCH ZACZYNA SIĘ KAŻDY SUKCES
W PROGRAMIE:
-
PODSTAWY KOMUNIKACJI
-
ASERTYWNOŚĆ
-
KOMUNIKACJA PERSWAZYJNA
-
ROZWIĄZYWANIE KONFLIKTÓW
-
KOMUNIKACJA W ZESPOLE
-
POKONYWANIE BARIER KOMUNIKACYJNYCH
16.00 - 16.45
Rejestracja, networking, kawa
16.30 - 18.30 PROF. JERZY BRALCZYK
Aktywne słuchanie
Klarowność i zrozumiałość
Dostosowanie komunikacji do różnych sytuacji i odbiorców
18.30 - 19.00
Przerwa kawowa, zdjęcia, autografy, networking
19.00 - 21.15 MICHAŁ CELEDA
Komunikacja werbalna i niewerbalna
Budowanie relacji
Radzenie sobie z konfliktami
21.10 - 22.00
Rozmowy, zdjęcia, autografy, networking
PROF. JERZY
BRALCZYK
Charyzmatyczny, wybitny językoznawca, profesor nauk humanistycznych, specjalista w zakresie języka mediów, reklamy i polityki. Od wielu lat wykłada w Instytucie Dziennikarstwa Uniwersytetu Warszawskiego.
Mistrz ciętej riposty.
Od lat służy konsultacjami różnym instytucjom, jest zapraszany jako referent na wewnętrzne konferencje branżowe. Często bywa ekspertem językowym w sprawach konfliktowych i jurorem w konkursach o charakterze językowym. Jest wiceprzewodniczącym Rady Języka Polskiego.
MICHAŁ
CELEDA
Swoją przygodę z profesjonalnym opowiadaniem, mówieniem do mikrofonu zaczął ponad 25 lat temu w Radiu Fama Sochaczew. Później przyszedł czas na Radio Victoria Łowicz, Radio RSC Skierniewice, a pod koniec 2001 roku zaczął pracę w Radiu ESKA. Przez lata był dziennikarzem muzycznym, producentem i wydawcą programów radiowych, by następnie zostać zastępcą Dyrektora Programowego i Dyrektora Muzycznego Radia Eska. Po blisko 18. latach pracy w Radiu Eska przeszedł do Radia ZET, w którym pracował jako Redaktor Naczelny i Dyrektor Programowy. Jest również lektorem radiowym i telewizyjnym, a jego głos można usłyszeć m.in.: w popularnych programach stacji telewizyjnych takich jak Polsat, Polsat 2, TVN, TTV i wielu innych. Właściciel i założyciel Centrum Twojego Rozwoju – PORRIMA. Z powodzeniem ukończył Akademię Trenerów Mentalnych Jakuba B. Bączka i został certyfikowanym Trenerem Mentalnym. Jest również Międzynarodowym Trenerem Biznesu Brian Tracy International. Jego doświadczenie zawodowe, zdobyte dzięki pracy w mediach i zajmowanym stanowiskom, wykorzystuje w Treningu Mentalnym, a także w autorskich szkoleniach i warsztatach. Pomaga budować i rozwijać sprawne zespoły, które nie boją się wyzwań, a przede wszystkim osiągają własne cele. Zarówno w procesach grupowych jak i w indywidualnym treningu mentalnym stawia na narzędzia budujące Pewność Siebie.
Poprzez praktyczne ćwiczenia, dyskusje i analizę przypadków, szkolenie z skutecznej komunikacji może pomóc uczestnikom w rozwoju kluczowych umiejętności komunikacyjnych, które są istotne zarówno w życiu osobistym, jak i zawodowym.
Podczas spotkania poruszymy tematykę:
Aktywnego słuchania: Umiejętność skupienia uwagi na rozmówcy i zrozumienia jego punktu widzenia jest kluczowa dla skutecznej komunikacji. Szkolenie może obejmować techniki aktywnego słuchania, takie jak zadawanie pytań otwartych i parafrazowanie, które pomagają potwierdzić zrozumienie.
Klarowności i jasności przekazu: Skuteczna komunikacja wymaga jasnego i zrozumiałego przekazu. Szkolenie może pomóc uczestnikom w identyfikowaniu i eliminowaniu potencjalnych źródeł niejasności w komunikacji, takich jak zawiłe sformułowania czy nieprecyzyjne instrukcje.
Komunikacji werbalnej i niewerbalnej: Podczas szkolenia można omówić zarówno komunikację werbalną (słowa, ton głosu, tempo mówienia) jak i niewerbalną (gesty, mimika twarzy, postawa ciała). Uczestnicy mogą nauczyć się świadomego wykorzystywania obu rodzajów komunikacji w celu przekazania swoich myśli i emocji.
Radzenia sobie z konfliktami: Komunikacja może prowadzić do konfliktów, zarówno w życiu osobistym, jak i zawodowym. Szkolenie może zawierać techniki radzenia sobie z konfliktami, takie jak empatyczne słuchanie, wyrażanie własnych potrzeb w sposób konstruktywny oraz szukanie rozwiązań kompromisowych.
Budowania relacji: Skuteczna komunikacja jest kluczowa dla budowania trwałych i satysfakcjonujących relacji z innymi ludźmi. Szkolenie może obejmować techniki budowania zaufania, empatii i współpracy w relacjach międzyludzkich.
Dostosowania komunikacji do różnych sytuacji i odbiorców: Każda sytuacja i każdy rozmówca może wymagać innego podejścia komunikacyjnego. Szkolenie może pomóc uczestnikom w rozwijaniu elastyczności komunikacyjnej i umiejętności dostosowywania się do różnych kontekstów i odbiorców.