SZKOŁA SPRZEDAŻY BTI

SZKOŁA SPRZEDAŻY BTI
SZKOŁA SPRZEDAŻY BTI




Rynek ciągle podlega zmianom i zmieniły się oczekiwania Klientów wobec sposobów sprzedaży.

Co i w jakim stopniu decyduje o sprzedaży?

20% pozytywne nastawienie do Klienta (Klienci mówią, że chodzi nie o nich, a o ich pieniądze)

30% zainteresowanie się Jego potrzebami (w ocenie Klientów, mało kto ją potrafi)

30% umiejętność słuchania i dialogu z Klientem (w ocenie Klientów mówią głównie handlowcy)

15% oferta i obiekcje (w ocenie Klientów handlowcy „przerzucają piłkę”)

5% podziękowanie i pożegnanie Klienta (ogólnie jest miło i fajnie, ale bez przekonania do zakupu)

Jak wysoka jest Twoja pewność, że realizujesz proces prawidłowo?  Zapraszamy do Nowej Szkoły Sprzedaży, w której dowiesz się, co warto zmienić w sposobie działania. 

 

Merytoryka i obszary tematyczne:

Szkoła składa się z czterech dwudniowych modułów tematycznych:

I MODUŁ - 22-23 PAŹDZIERNIKA 2016 R.

DŁUGOFALOWE RELACJE W SPRZEDAŻY

II MODUŁ - 19-20 LISTOPADA 2016 R.

WYWIERANIE WPŁYWU I PERSWAZJI, A NIE MANIPULACJA

III MODUŁ - 10-11 GRUDNIA 2016 R.

EMOCJE, KTÓRE SPRZEDAJĄ

TRENER - Adam Gnych

Na zakończenie kursu uczestnicy otrzymują Certyfikat Szkoły Sprzedaży

BTI Szkoła Sprzedaży realizowana jest w formule otwartej dla indywidualnych uczestników, grup pracowników, delegowanych przez pracodawcę oraz w formule In – Company.

ZAKUP UDZIAŁU W SZKOLE
DZIAŁ HANDLOWY 
TEL. 698 310 010, 698 554 553
E-MAIL: kontakt@briantracy.pl